Geoblog.pl    wiewior    Podróże    Peru, Boliwia...    Park Amboro

Park Amboro

Boliwia
Boliwia, Buena Vista

Z samego rana ruszyliśmy do Buena Vista gdzie czekał na nas nasz przewodnik Juan.
Generalnie to poruszaliśmy się wzdłuż rzeki płynącej przez park i jej bocznych ciągów, niestety z powodu pory deszczowej nie zapuszczaliśmy się w głąb lasu ale tez było fajnie.
Dookoła nas latało pełno kolorowych motyli (niestety tak jak tubylcy nie dawały się fotografować), ze wszystkich stron było słychać jakieś syczenie,skrzeczenie,bzyczenie zwłaszcza w nocy. Niestety dzikie zwierzęta od nas uciekały i mogliśmy pooglądać tylko ich ślady np. jaguara,tapira. Raz pokazały się małpy z daleka, ze dwa węże jeden koralowy i takie tam drobne robale. No i mnie szczególnie upodobały sobie komary.
W trakcie powrotu trzeciego dnia gdy wydawało ze nic ciekawego się nie wydarzy okazało się ze na drodze jest blokada miejscowej ludności i nie uda się przejechać, czekał nas jeszcze ponad godzinny spacer w upale.

Iro
Iro - 2010-03-14 22:12
Uważnie śledzę... Zazdroszę i mam nadzieję na Twoją osobistą relację.

BB
BB - 2010-03-15 21:11
Wiewiór wracaj do Polski! Nie uwierzysz jak tu pięknie! A te widoki!

FrytkaPunk
FrytkaPunk - 2010-03-18 12:09
Mrówcza praca ładnie sfotografowana. Co do uciekającej zwierzyny, to obawia się ona pewnie Wiewiórów. Nieznany zwierzynie nowy gatunek:)

wiewior
wiewior - 2010-03-19 14:02
Znalazlem zwierzyne ktora nie obawia sie gatunku Wiewiora, napisze o niej jak znajde wiecej czasu :) Pozdrowienia w dalszym ciagu z Boliwi :)

mama
mama - 2010-03-21 18:37
Wszystkiego co było Twoim marzeniem, co jest i będzie w przyszłości niech nie uleci z cichym westchnieniem, lecz niech się spełni w całości. Z okazji urodzin STO LAT życzą mama, tata, Edytka, Rafał. Wracaj do nas szybko